søndag den 13. februar 2011

Outfits from the week!

Her diverse outfit billeder fra den forgangne uge:
I sidste weekend var jeg ude at bowle med min familie, og havde bare dette helt afslappede, sorte søndagsoutfit på:
Kjole: Vila, Strik:Vila.

Og så selvfølgelig de altid så fashionable bowlingsko:

Og så blev det jo skolefest og min store tøjkrise kom, hvor jeg overvejede alt muligt bl.a. følgende:




  



Desværre fik jeg faktisk ikke nået at tage et billede af det helt rigtige outfit, da jeg skulle skynde mig ud af døren efter vi havde spist og havde så meget andet at se til til den super fede fest end lige at få taget et billede, men endte i noget lignende følgende:

Dog røg cardiganen meget hurtigt af, da der med mange mennesker og fuld gas på dansegulvet hurtigt blev ekstremt varmt. Derudover havde jeg sorte strømpebukser på til og så mine sorte, enkle stiletter i nok lige snart skal få at se. Ligesom i også på et tidspunkt skal få lov at se kjolen, der er fra USA lidt bedre, da jeg faktisk rigtig godt kan lide den. lige nu ligger mit kamera dog til opladning...

I går havde jeg så dette på:



¨
Tanktop fra Føtex. Blazer fra Gina Tricot...

 ...Der i øvrigt har rigtig fine knapper...
 ...der forestiller de smukkeste små roser. Elsker sådanne små detaljer!
Også de små snydelommer er en fin detalje!

I dag har bare været en gå hjemme og lav en masse praktisk og hyggelige ting såsom at lave is til i morgen, købe ind, gå en tur,(mindre praktisk) blogge, læse blogs, læse bøger og (mindre hyggeligt) rydde op og gøre rent, altså har jeg bare haft dette afslappede praktiske outfit på:

Trøje fra Forever 21.

Kan super godt lide printet på denne trøje, der også gør sig godt til et par højtaljede bukser.

Et par enkle perleøreringe...

...og min lille fingerring.

Håber I alle har haft en skøn weekend og nydt den dejlige, skinnende sol i går og den smukke, dalende sne i dag.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar