tirsdag den 17. maj 2011

Waterproof mascaras!

Da det i går silede ned med regn og jeg "nød" de fem og en halv kilometers cykeltur til volley, var det at jeg endnu engang overvejde hvorfor dælen det nu er, at jeg ikke er i besiddelse af en vandfast mascara! Så til Jer andre der måske ogå overvejer det hver gang I får uhyggelig mange lighedstræk med en panda har jeg her fundet et par vandfaste mascarer i alle prisklasser og kvaliteter:




Clarins Wonder Waterproof Mascara 01 Wonder Black 200 kr. i Matas, Rimmel Glam'Eyes Waterproof Mascara Black  89.95 kr. i Matas, Estée Lauder Sumptuous Waterproof Mascara Black 245 kr., Rimmel 100%Waterproof Mascara 64.95 kr. i Matas, Max Factor Mascara False Lash Effect Waterproof  139 kr. i Matas, Lancôme Hypnôse Drama Mascara Waterproof 01 Black 235 kr. i Matas, Rimmel Sexy Curves Waterproof Mascara i Matas, Yves Saint Laurent Mascara Singulier Nuit Blanche Exaggerated Lashes Waterproof 245 kr. i Matas.

Til gænggæld har jeg endnu ikke haft heldet mde mig til, at finde én vandfast én uden parabener m.m., da de typiske mærker so Nilens Jord, Dr. Hauscka, Jane Iredale m.m. ingen vandfaste har, så ville høre om I har nogle gode tips derude til en vandfast mascara uden parabener og andet "skidt"?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar