fredag den 23. september 2011

Friday's Five Favorites!

Solskin + Disney Show + Fri + Hygge med søskende + Pizza + Afslapning + Damebladelæsning = Fredag = Fredagens Favoritter!

Ugens favorit outfit:
































Ugens favorit smagsoplevelse:





















Ugens favorit beautyprodukt:


































Ugens favorit billede:










Random; Ugens favorit show:




















Jeg ser som nævnt flere gange før meget lidt fjernsyn. Én af de ting jeg  dog faktisk ser nogenlunde hver uge er Live fra Bremen, for hold da op hvor er og bliver det dog bare sjovt! Jeg elsker generelt satire og synes virkelig at Casper Christen som forfatter og alle de fantastiske skuespillere formår at holde utrolig høj standart! Jeg griber mig selv i at grine højt rigtig mange gange i løbet af den tid, det varer. Den måde de bare rammer det ironiske, humoristiske, åndssvage, meningsløse og overdrevne ved politik, Danmark, samfundet, stereotyperne, de kendte og vores hverdag generelt, er utrolig fascinerende!  

Ellers ønskes I en super fantastisk weekend alle sammen!


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar