tirsdag den 13. september 2011

Fall!



Det er tydeligt rundt omkring at de fleste hader efteråret, regnen, blæsten, kulden og gråheden og allerede er ved at få vinterdepression og helst bare vil gå i hi nu, og vågne op engang i april. Dog må jeg indrømme at have det helt modsat, jeg elsker efterår!
Jeg elsker de fantastisk smukke farver hele landskabet får. Jeg elsker at se bladene lige så stille falde af træerne ude i haven. Jeg elsker at se æblerne bliver rødere og rødere og plukke kæmpe læs og få lavet så mange æbletærter,  alverdens slags æblekager, æblegrød, æblemos o.s.v. som hjertet overhovedet kan begære. Jeg elsker at se kastanjerne falde ned og se mien søstre samle dem ind og lave de fineste kastanjedyr. Jeg at gå rundt pakket ind i dejlige kæmpe tørklæder og varme store striktrøjer og gå lange ture i det kolde vejr, hvorefter jeg kommer hjem og kryber ned under dynen med en dejlig varm kop te og en god bog. Jeg elsker at se de fascinerende kæmpe regnbyer og kunne hoppe ud i regnjakke og gummistøvler og sjaske i vandpytter. Jeg elsker aty have en undskyldning for at lave dejlig varm kakao med flødeskum og evt. rigtig chokolade. Jeg elsker at de hyggelige caféture med veninderne. Jeg elsker de dage hvor man sidder indenfor i stearinlysenes skær og kigger ud på regnen, der siler ned udenfor. Jeg elsker lyden af regnen der slår mod taget om natten, mens man ligger trygt og varmt i sin seng. Jeg elsker at hygge omkring indenfor og bage dejlig, varm kage og sidde at nyde med en god veninde. Ja jeg elsker efteråret og glæder mig til det rigtigt kommer i gang!

Hvad med Jer, hvordan har I det med efteråret?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar