lørdag den 10. december 2011

Those days...

Idet et weekendstævne med volleyball blev aflyst i sidste øjeblik, har jeg i dag, for første gang i flere måneder, haft en weekenddag, hvor jeg ikke rigtig har skullet noget specielt. Og det har været fantastisk! Det har været én af de der dage, hvor jeg bare på én gang får ordnet en masse praktisk, samtidig med at jeg ikke har slappet så meget af længe!

Jeg har brugt dagen på, at få lavet samtlige lektier til på mandag og lave de lektier det var muligt at lave til resten af ugen. Jeg har fået færdiggjort min lillesøsters tre sider lang ønskeseddel med hende. Med en kop kvalitetste i hånden, og reklamer på bordet, har jeg nydt livet. Jeg har siddet med vand i munden og sukket til alle de ufattelig smukke og lækre julegodter Mette Blomsterber formår at trylle frem. I spænd med det, har jeg også fundet de opskrifter der skal bruges i morgen til julekagebagning med mine søstre. Jeg har fejret at jeg har levet som 100 % pescotar(Spiser gerne fisk og økologiske veganske varer, men intet andet kød) i fire uger ved at lave en super god salat med bl.a. tun og gedefriskost til frokost. Jeg har for første gang i flere uger haft tid til faktisk at sætte mig ned og læse nogle af alle de blogs, jeg elsker! Mit tøj er blevet sorteret, så alle mine sommerkjoler og shorts nu ligger ude i garagen, og på den måde har gjort god plads til de skønne, varme striktrøjer, jeg har fået erhvervet mig. Og en hel masse andet, har jeg også fået lavet, det har været super skønt!

Hav en fortsat super god weekend alle sammen!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar