fredag den 14. oktober 2011

Friday's Five Favorites!

Wee det er fredag, jeg har fri og mere end noget alt, har jeg ferie! Hvor er det dog bare helt fantastisk skønt! Og på samme tid ret uvirkeligt, da jeg endnu ikke har oplevet det der med at have ferie fra gynasiet, det med at være væk fra klassen i hele ni(eller for mit vedkommende 10-11 dage), og det med ikke at skulle - eller kunne - tjekke Ludus i en hel uge! Det bliver så vidunderligt! På den anden side bliver det ret mærkeligt faktisk ikke at skulle se klassen i så lang tid, da jeg jo har været vant til at se dem alle sammen alle hverdage, og også i mange weekender. Nå, men hvad jeg kom fra var i hvert at det var fredag - en skøn én af slagsen - og hermed tid til Fredagens Favoritter!


Ugens favorit outfit:






 Ugens favorit smagsoplevelse:
































Ugens favorit beautyprodukt:


























Ugens favorit billede:
























Random; Ugens favorit citat:





I  ønskes alle en skøn fredag og en vidunderlig efterårsferie!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar