fredag den 21. oktober 2011

Friday's Five Favorites!

Forhåbentlig sidder jeg i dette øjeblik i Rom, har alleredet oplevet en del af Rom, ikke haft net de sidste par dage og vil ikke få det. Alligevel er det jo fredag, og alligevel synes jeg ikke I skal snydes for en omgang Fredagens Favoritter!

Ugens favorit outfit:



Ugens favorit smagsoplevelse:






































Ugens favorit beautyprodukt:








































Ugens favorit billede:























Random; Ugens favorit blog:












Supernova er drevet af Rikke og Mona, og ganske enkelt én ad smukkeste blogs, jeg kender! De to piger forener helt fantastisk fotografering - og en utrolig evne til at fange stemninger og følelser - med elimenent smukt sprog, der igen der dig på en rejse gennem følelser og stemninger, du kender til. Egentlig omhandler bloggen grundlæggende bare Rikke og Monas hverdag, men med deres kunstneriske evner formår de at gøre denne nærmest helt magisk! Kender I ikke bloggen, tvinger jeg Jer hermed til at tage et smut forbi, det vil I aldrig fortryde!

Jeg håber I alle nyder livet hjemme i Danmark, og får en skøn fredag!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar