søndag den 2. oktober 2011

Monki Favorites!

Efter at Monki åbnede deres webshop, har jeg brugt ufattelig lang tid på at surfe rundt derinde, sukke over alle de fine ting de billige priser og fundet ud af at jeg egentlig godt bare kunne købe hele shoppen, hvis ellers jeg havde råd. Jeg har dog begrænset mig og her fundet mine favoritter til Jer. Er simpelthen nødt til at få anskaffet mig nogle af tingene, for de er bare for skønne! 


Fran 20 euro, Alice 25 euro,Marcia 20 euro, Fran 20 euro,  


My 35 euro, Aida 6 euro, Rosanna 25 euro My 35 euro.


Annina 30 euro, Pencil 8 euro, Mustache 6 euro, Annina  
Dorota 40 euro og Lindy 30 euro i farverne Go go orange, October sky blue og  bonbon cerise.
Matsu 30 euro Velma 30 euro og Clapton 15 euro.

Er jeg den eneste hvis kærlighed for Monki bare er blevet endnu større, efter at de åbnede webshoppen?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar