lørdag den 8. oktober 2011

The heart at the right place...





















Jeg har selv mistet rigtig mange familiemedlemmer til kræften, to af dem til brystkræften. Brystkræften, der rammer hele 1 ud af 9 kvinder, og på denne måde pårører ufattelig mange herhjemme. Derfor er det for mig rigtig vigtigt at støtte op om sagen, og det ville glæde mig utrolig meget, at så mange som muligt gjorde det i denne internatioale brystkræftsmåned. Heldigvis er der et utal af muligheder at gøre dette på, og jeg har her fundet et par af dem.































ELF kører lige nu denne kampagne, hvor man i løbet af hele oktober for bare 1,5 £(), kan få fat i denne lækre lipgloss i den skønneste, pink farve Fuchsia Fanatic og støtte kampen mod brystkræften med 1 £ pr. lipgloss.
Derudover kører ELF oven i købet med fri fragt denne weekend med rabatkoden GRATISELF.






Udover selve det at blogge, og dele sin passion og alt det, er noget af det fantastiske ved blogs - og i endnu større grad blogsamarbejder - at man kan henvende sig til en kæmpe læseskare, hvilket i forhold til indsamlinger, kan være vildt genialt! Dette viste Kia i stor grad, da hun lavede en indsamling for de sultende i Afrika. Nu gør Looklab det samme, bare hvor pengene går til kampen mod brystkræften. Ønsker du at støtte brysterne, og vide at alle pengene går direkte til formålet, er dette en genial måde at større på, så skynd Jer bare at klikke ind lige her!


Så har jeg været inde på Kræftens Bekæmpelses hjemmeside, hvor man kan finde alle de varre rundt omkring i landet, der støtter brysterne. Jeg fandt her mine favoritter, der alle er fine, brugbare og til at betale, samtidig med at de støtter en fantastisk sag! Inde på siden kan i se, hvor I kan få fat på tingene.






Er du ligesom jeg hele tiden ved at gå shopamok i Forever 21´s webshop, kan du nu gøre det med en smule bedre samvittighed! Der er nemlig blevet designet en fin lille kollektion, hvoraf 10 % af prisen vil gå til at støtte brysterne, så bare shop løs!

Der er selvfølgelig også en masse andre muligheder, det er bare med at kigge sig omkring. Der er i hvert fald ikke mange undskyldninger for ikke at støtte brysterne, og forbedre vilkårene for kræftramte og de pårørende!

The Fashionphile 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar