lørdag den 29. oktober 2011

Rome - The Flight

Så fik jeg endelig lagt de 2600 billeder fra Rom over på min computer, så I kan nok godt forvente Rom spam de næste par dage, men glæder mig super meget til at dele nogle af alle de skønne oplevelser med Jer. Aller først et par billeder fraflyturen, hvor vi bl.a fløj over alperne. Dette resulterede i at jeg i en halv time, bare sad og knipsede løs, mens jeg utallige gange udbrød:"Wauw", "Ej se lige", "Hold da op, prøv lige at se" og "Hvor er det bare flot" til min lillesøster, der vist i længden blev en smule trær af mig. Påtrods af at jeg tog over 100 billeder, er det nærmest umuligt at tage et godt billede gennem det tykke, duggede og snavsede vindueglas, men jeg synes dog at et par stykker af dem, blev okay acceptable.





















The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar