søndag den 4. december 2011

The magic of the LBD...

Da min lillesøster og jeg var på julegaveshopping i byen i fredags, købte hun også denne ufatteligt fine kjole i H&M. Den er perfekt til såvel jul som nytår, og så kostede den kun 80 kr.! Desværre var hun først til mølle(Og forøvrigt klædte den på ingen måde mig), men var det min, havde jeg valgt at style den nogenlunde som følgende, til hhv. jul og nytår. For det magiske ved Den Lille Sorte er jo netop at den kan styles på så utallige mange måder, disse er bare to eksempler. Begge outfit koster med kjole, sko, accessories og det hele under 700 kr.




Essie Scarlett O'Hara 99.95 kr., Bælte 79.95 kr. H&M, Kjole 79.95 kr H&M, Clutch/Makeup pung 24.95 kr. H&M, Sko 249 kr. H&M.

Øreringe 39.95 kr. H&M, Hea ring 8 euro Monki, Kjole 79.95 kr. H&M, Stiletter 279 kr. NellyOPI Rainbow Connection 125 kr.
The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar