søndag den 4. december 2011

Rome - Mixed

Det gik lige pludselig op for mig, at jeg slet, slet ikke fik vist alle de billeder, jeg havde tænkt mig at vise, fra Rom. Dette betyder at jeg har en dævlens masse billeder taget med mit elskede og savnede Canon liggende på computeren, som jeg ikke har delt med Jer endnu. Lige pludselig at begynde at bombardere Jer med en masse Rom indlæg, ville nok alligevel være overkill. Et enkelt indlæg med blandede bolcher fra turen, tænkte jeg dog, at I godt kunne tåle at se, så here goes:






























Åh jeg må nu indrømme, at jeg savner mig tilbage til solen og de 25 grader, til gadekunstnerne, templerne, folkene, maden, bygninger, de smalle stræder, aftenerne, isene, de overdådige kirker på hvert gadehjørne, appelsintræerne og det hele!



The Fashionphile


Ingen kommentarer:

Send en kommentar