lørdag den 3. december 2011

Standby...

Jeg ved at jeg én gang har undskyldt min nedpriotering af bloggen, dog bliver er det på det sidste blevet endnu værre, hvorfor jeg lige følte for at få gjort det hele lidt klarere. For tiden har jeg en del praktisk så som volleyball opg lektier at se til samt - i en større grad - en masse skønne venneaftaler, lektiedates, julefrokoster, familiesammenkomster, julegaveshoppingture og jeg ved ikke hvad. Alt dettte tager selvfølgelig af min tid, hvilket grundlæggende giver mig mindre tid til bloggen. Endnu vigtigere har jeg jo for tiden ikke haft et fungerende kamera, og det er virkelig som at være handikappet for mig. Jeg mister en utrolig stor del af min kreativitet, inspiration og det hele. Derfor er det et - tildels - aktivt valg, at bloggen for tiden står ret stille. Helt sat på strandby er den ikke, det er jeg simpelthen for afhængig til, men indtil jeg får købt mig nye objektiver og muligvis også et helt nyt kamerahus, vil bloggen ikke helt være sig selv, da jeg prioterer andre skønne ting i livet for tiden. Jeg syntes bare at jeg ville gøre Jer alle opmærksomme på, at det altså er et aktivt valg, og at jeg helt sikkert vil komme tilbage igen med fuld kraft om nogle ugers tid. Tusind tak fordi I alligevel følger med!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar