fredag den 11. november 2011

Friday's Five Favorites!

Fredag, fredag, fredag, hvor er det dog vidunderligt!

Ugens favorit outfit:




Ugens favorit smagsoplevelse:



Lavede i sidste weekend en skøn, varm, krydret, smagfuld chili sin carne, der gjorde sig fantastisk i speltpandekager med purløg og så en god råkost til. I skal nok engang senere få opskriften på alle tingene.


Ugens favorit beautyprodukt:



Kiko Full Makeup Concealer

Ugens favorit billede:





Random; Ugens favorit sang:





Dette er simpelthen en af de smukkeste, sørgeligste, mest rørende, mest triste sange jeg kender! Jeg kan tydligt huske den fra da jeg var lille kort tid efter 9/11 havde været. På trods af at jeg dengang ikke kunne forstå ordene, har det nok været den første sang, jeg har grædt til. Selvom 9/11 nu er 10 år siden, er sangen stadig ufattelig smuk, og får én til at tænke på dem, man har mistet og giver én følelsen af, at man ikke er alene.


Hav en fantastisk weekend alle sammen!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar