søndag den 6. november 2011

My weekend in snapshots...

Min far, der med stor tålmodighed lærer mine søstre og jeg selv Poker.

Mig der står på tæer på stigen, og rækker op og lige netop kan nå de røde æbler på træet.

Min lillesøster der gemmer hovedet væk fra Gladiators vold.

Samme lillesøster, der med et selvglad grin, trækker alle jetonerne til sig efter en sejr i Poker.

Mailen på min skærm, der bliver skrevet med stor kærlighed til min skønne, savnede veninder.

Den lækreste vegetarkogebog i verden, der ligger åben på bordet, mens jeg selv suser rundt i køkkenet og hygger mig med at lave skøn aftensmad til familien.

Smukke, farverige skåle med alverdens lækre grøntsager, der står klar til at blive brugt til selvsamme middag.

Min kønne lillesøster, der stolt viser sin flotte, nye vinterkjole frem.

Hele min familie, der står samlet omkring den lækre franske æbletærte mine søstre og jeg fik bikset sammen.

Stearinlysene, der tilsammen oplyser hele stuen med deres magiske skær.

Solenopgangen, der vækker mig udenfor vinduet, med sine skønne farver.

Den dampende varme, krydrede te, der står og trækker.

Min mor der med stor elegance lægger den flotteste, glitrende neglelak på.

Julekatalogerne der ligger spredt ud over hele bordet, efter at vær blevet brugt som inspiration til julegaveønsker.

Filmen, der tryllebinder hele familien foran skærmen.

Ja, når nu mit kamera er i stykker, må jeg jo finde andre metoder, at tage snapshots af hverdagen på. Her er i hvert fald et væld "taget" i denne weekend, der har været skøn og afslappende med familien.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar