søndag den 20. november 2011

Wishing list!

Åh hvor jeg normalt plejer at hade ønskesedler, føler det som en bestillings- eller tjekliste til andre, og plejer generelt at være elendig til at få den skrevet. Det ender altid med at jeg den 23. december, får taget mig sammen og skrevet en lille én, for jeg bliver jo glad for alt! Men i år har jeg rent faktisk fået skrevet en hel acceptabel ønskeseddel allerede her i november. Håber det måske kunne være til inspiration.






Borgen sæson 1, flere vegetarkogebøger, Ipod Nano, Tamron AF 18-200/3.5-6.3 Di II XR Macro til Canon , Forelsket i det søde liv af Mette Blomsterberg,     Nilens Jord Shimmer Blush Pink,  Tamron AF 70-300/4-5.6 LD Di Macro 1:2 til Canon, Tree of Life af Jonathan Safran Foer, ringe, ear cuffs,  Mac Prep+Prime Skin Base Visage, sorte strømpebukser og et cupcakestativ.
,


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar