torsdag den 24. november 2011

Time flies when having fun

Hej Alle!

Først og fremmest vil jeg virkelig gerne beklage min ringe blogging de sidste dages tid! På én eller anden måde har træning, skole, lektier, test, prøver, venne- og venindeaftaler, arrangementer, skolefest m.m. pludselig taget min tid. Jeg er godt klar over at jeg virkelig har nedprioteret bloggen, og at det nok kommer til at fortsætte det næste stykke tid. Til gænggæld skal I vide, at jeg virkelig prioterer andre ting. Bl.a. kom jeg endelig ud og besøgte min skønne veninde på efterskole, var til super fed spacerave fest med enormt hyggelig forfest med de bedste, været i biografen og byen med min fantastiske veninde, shoppet fødselsdagsgave til min far sammen med min lillesøster, fået sat tid af tl at møde et par af mine dejlige folkeskoleklassekammerater og en helt masse andet. Så jeg går bestemt og har det super godt, hvorfor tiden også flyver ekstra hurtigt!

Derudover må jeg desværre komme med den dårlige nyhed at mit objektiv er helt i stykker, hvilket betyder at jeg i hvert fald ikke vil have have velfungerende kamera før jul, hvilket selvfølgelig også er rigtig ærgeligt for bloggen, og ikke mindst alt den julestemning, jeg ellers havde tænkt at fange med mit elskede kamera!

Men jeg håber at I bærer over med mig, og alle nyder denne skønne tid!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar