mandag den 14. november 2011

Winter Parties - LBD

Nu begynder alle julens fester, julefrokoster og selvfølgelig selve juleaften og ikke mindst nytårsaften at nærme sig. Derfor er jeg også begyndtr at kigge efter det tøj - og især de kjoler - jeg skal have erhvervet mig til formålet. Jeg begynder helt simpelt med klassikeren over dem alle, The Little Black Dress. Den går tl alt, og kan dresses op og ned som man ønsker det, kombineres med alverdens forskellige smykker og accessories for forskellige udtryk. Med smukke detaljer, sjove materialer, skæve mønstre og feminine snit kan de være unikke og smukke! Alle nedenstående koster under 400 kr., og kunne bruges til både julefrokost, juleaften og nytårsaften.
Kjole fra Vila til 399,95 kr., Kjole desværre nået at blive udsolgt, siden jeg begyndte collagen, Kjole fra H&M til 349 kr.




Kjole fra Vero Moda til 199,95 kr., Kjole fra Vero Moda til 299,95 kr., Kjole fra Vero Moda til 259,95 kr.


Kjole fra H&M til 179 kr., Kjole fra H&M i 179 kr., Kjole fra Vero Moda til 199,95 kr.


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar