torsdag den 15. september 2011

Finally it's time...!












Undskylder lige for at lyde som en eller anden sætning i en trailer, der udtaler isg om det endelige opgør mod det gode og det onde, det var nu egentlig bare valget jeg hentydede til. Dog synes jeg absolut ikke "bare" er det rigtige ord, at bruge her. Som rød har man jo ventet på dette valg groft sagt de sidste 10 år, og alle har jo det sidste års tid ventet på hvornår valget mon blev udskrevet. Ikke mindst de sidste tre uger har været hæsblæsende og fuld af valgkamp, kampagner, hypoteser, meningsmålinger, debatter, dueller og det hele. Og selvom jeg bevidst ikke har nævnt valget én eneste gang her på bloggen, er det absolut ikke frodi jeg ikke har fulgt med. Tværtimod har jeg brugt stort set hvert frie øjeblik til at prøve at holde mig opdateret, følge med, gå til debatter, læse artikler, tjekke meningsmålingene ud uafbrudt o.s.v. Derfor er jeg også ualmindelig spændt på resultaterne i aften og ret ærgelig over ikke at kunne stemme i år, men sådan er det jo. Jeg ville i hvert fald bare ønske Jer alle et godt valg, før jeg smutter ud ad døren tilvalgaften med klassen!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar