fredag den 16. september 2011

Friday's Five Favorites!

Solen  har skinner, himlen været blå, temperaturen sneget sig op over de 15 grader på et tidspunkt, æblerne lyst rødt, fuglene sunget, skole- og arbejdsdagen er slut, der er glæde i byen. Sagt på en anden måde; det er fredag og weekend! Derfor kommer her også Fredagens Favoritter.

Ugens favorit outfit:








































Ugens favorit smagsoplevelse:

























Ugens favorit beautyprodukt:






























Ugens favorit billede:





















Billede fra Christoph who?


Random; Ugens favorit begivenhed:
Jeg bliver nødt til at bryde det med egentlig ikke rigtig at skrive for meget om valget og mine egne politiske holdninger her på bloggen, fordi lige siden det efter mange, mange timers spænding, nervøsitet, venten og det hele kl. ca. 1.00 i nat blev fast afgjort at vi nu får rød regering, har jeg simpelthen været helt høj af glæde! Det skal ikke være nogen hemlighed at jeg rød, meget rød endda. Jeg var 5-6 år der sidst var rød regering, og har altså levet det meste af mit liv - og alt den tid jeg er gået den mindste smule op i politik - med blå regering. Siden i hvert fald sidste valg, hvor jeg var relativt politisk bevidst, har jeg ventet med glæde og spænding på dette valg, og gået og inderligt håbet på at kunne få en ny regering. Derfor er jeg også så inderligt glad for resultatet i går. Jeg glæder mig til en ny, rød regering. Jeg glæder mig til at både radikale venstre og enhedslisten forhåbentlig får så meget magt at vi endelig, endelig, endelig kan få en udenlandspolitik jeg kan være stolt af, og ikke græmmes over. Jeg glæder mig til at kunne gå en tid i møde, hvor jeg med stolthed i stemmen kan omtale vores velfærds- og uddannelsessystem, uden at skulle frygte for at miste det lige straks. Åh ja jeg glæder mig og er spændt på at se, hvad der sker i løbet af de næste uger, måneder og år. Ja ugens favorit begivenhed har helt sikkert været valget, og dets resultat!

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot blog du har! :-)
    Er nu blevet fast læser.
    Jeg ville bliver rigtig glad hvis du gad kigge forbi min :-)

    http://emilie-inspiration.blogspot.com/

    Knus Emilie ♥

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have, kigger straks forbi din blog! :)

    SvarSlet