lørdag den 3. september 2011

H&M Shopping!

Hov! Da jeg så at H&M i onsdags have yderlige 50 % på alt deres udsalgstøj blev jeg simpelthen nødt tilat slå til. Desværre blev 80 % af det udsalgstøj jeg havde udset mig og puttet i min shoppingbag udsolgt, mens siden fortalte at der var meget travlt og at jeg derfor måtte vente 2 min. med at gå til kassen, surt! Alligevel endte jeg med at få købt alt dette:

Den karrygule strik, de imiterede læderbukser og bh´en er fra deres nye efteråskollektion, og var derfor ikkesat ned, men  alt det resterende var på udsalg og godt sat ned!

Efter at have købt dette samt gummistøvler, regnjakke, høje støvler, have været til frisær og diverse andre ting der virkelig har fået tømt min konto, har jeg nu besluttet mig for i hele september ikke at købe noget "unødvendigt". Det vil sige gaver, mad, manglende skønhedsprodukter, klippekort o.s.v. er selvfølgelig okay, men ikke noget tilfældigshopping i denne måned!

Husk forøvrigt min giveaway, der slutter på torsdag! Alt i skal gøre er at følge bloggen her.

The Fashionphile


Ingen kommentarer:

Send en kommentar