onsdag den 14. september 2011

Outfit from traffic light party!



'

Som kort tidligere nævnt var jeg til sold(=fest) på gymmasiet i fredags. Det var det årlige trafiksold, hvor man enten skal være iført grønt, gult, rødt eller blåt. Grønt er for singlerne, gult for de kedelige, rødt for de optagede og blå for de 3.G´ere der gik efter at score de fantastiske 1. G´ere. Altså var jeg tvunget til at bryde min shoppepause idet jeg skulle skynde mig ud og finde noget grønt, da jeg desværre ikke ejer én eneste ting i farven, selvom jeg egentlig synes den er ganske fin. Det endte i denne grønne kjole(som jeg dog brugte som top) fra Vila til 249 kr., der er noget pænere i virkeligheden end på disse billeder.

Top:(kjole) Vila, Jeans: Gina Tricot, Ring: Pilgrim, Stiletter: Føtex

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar