torsdag den 15. september 2011

Looking forward to...








Jeg tror ikke jeg har fået fortalt det endnu, men vi tager en uge til Rom her i efterårsferien, og jeg glæder mig for sindssygt! Det bliver så skønt at komme ned til 20-25 grader, italiensk mad, sene aftensture, Sydeuropa feeling, Peterskirken, Pantheonen, Colloseum, smalle, hyggelige stræder, vild bilkørsel og det hele. Derudover glæder jeg mig til at tage en frygtelig masse billeder og forhåbentlig faktisk også komme hjem med kameraet i behold efter ferien. Har I nogle super gode råd til hvad man skal se, opleve, spise eller hvor man skal shoppe i Rom tages de derfor imod med kyshånd!

Skal I nogen spændende steder hen i efterårsferien?

The Fashionphile 

1 kommentar:

  1. Jeg tager også til Rom bare på studietur med min klasse ugen før efterårsferien. Jeg glæder mig også sindsygt meget til at komme ned i varmen :-)

    /Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet