onsdag den 28. september 2011

Hurrah!
















Jeg ved det godt, jeg er utrolig langt bagud, men har bare de sidste dage haft for travlt til at være på modesites eller -blogs, og har derfor ikke set nyheden før. Dog gør det ikke nyheden om Monkis nyetablerede webshop værre! Jeg er helt høj på det! Hvor er det fantastisk at man nu kan sidde mens regnen siler ned udenfor og bestille Monkis fantastiske tøj til skønne prise hjemme fra sofaen. Derudover kan alle dem der ikke bor tæt på en Monki også få del af deres dejlige univers, og os der er heldige at bo tæt på én, har større chance for at få fat i det rigtige i den rigtige størrelse uden at det er udsolgt, jamen hvor er det godt! Derudover passer webshoppen bare fantastisk ind i hele Monkis univers med masser af farver, humor, søde meddelser og det hele! I kan finde webshoppen lige her, hvis du ikke allerede har været derinde.

The Fashionphile

4 kommentarer:

  1. Hey ♥
    Det er bare SÅ fedt at de har åbnet en online shop! Jeg bor ikke tæt på nogle af deres butikker her i Danmark. Jeg har været hurtig og heldig - har fået bestilt 2 bluser i min størrelse og jeg bruger den normale størrelse 36 :-)
    Det er virkelig en fed blog du har! Jeg er nu fast læser hos dig ;-)
    Tjek min blog ud, hvis du lyster: emiliechristoffersen.blogspot.com

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Nøj hvor en dejlig positiv kommentar! :) Ja det er virkelig skønt med webshoppen. var også utrolig tæt på med det samme bare at bestille hjem for frygtelig mange penge, men holdt mig lige i skindet, men det er helt sikkert at der snart bliver bestilt en godt læs herhjem :) Og tusind tak, vil sstraks kigge forbi din blog :)

    SvarSlet
  3. Superfed blog, tillykke med den!
    Du må meget gerne blive fast læser, så bliver jeg også på din! :-)
    Har et væddemål med en veninde haha

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal du have! :) Dog er jeg desværre meget imod det dér med at man bliver faste læsere hos hinanden bare for at få flere faste læsere. Jeg ønsker ikke at der er nogen, der følger min blog udelukkende fordi jeg følger deres, og ligeledes følger jeg udelukkende blogs, fordi jeg virkelig oprigtigt kan lide dem og ønsker at følge med, ikke fordi det så giver mig én til læser :)

    SvarSlet