fredag den 10. december 2010

H&M Holiday Collection

Udover selve tøjer i H&Ms Holiday Collection - som jeg er helt vild med, hvilket jeg vil komme til senere - så elsker jeg også selve billederne og modellerne. Jeg elsker den måde H&M har mikset hår-, hud- og øjenfarve, køn og alder-Og så elsker jeg også hvordan rød - større eller mindre grad - går igen igennem alle billederne. Her er et par af billederne fra kollektionen:


 Det er desværre alt for sjældent at man ser asiaterer som modeller for de store modehuse, men det viser H&M her at der da ikke er nogen grund til, for hvor er de her dog adorable" og sælger tøjet fuldt ud.

 Kollektionen kører også meget på fysisk kærlig kontakt mellem kvinder, som på disse billeder:



Og også både mænd og børnene er der da plads til:






Desværre har kollektionen været super populær(Og hvem forstår da ikke det) og er derfor blevet revet af hylderne, så det meste ikke er til at finde i de fysiske butikker og en del er da også udsolgt  på deres hjemmeside eller i butikkerne, men her er alligevel lige et par af de ting, jeg kunne se mig selv i og gå prøve at støve op et eller andet sted i Århus eller købe på nettet uden at have prøvet det:
 http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=923_HOLIDAY&page=18
Blazeren som jo ikke er til at undgå her for tiden, tilsat lidt festlige nitter og med pasform der fremhæver taljen og så til den nette pris af 149 kr.
Kan både bruges til at dresse et par almindelig cowboybukser op, men også sættes sammen med en kjole for at varme lidt og for ikke at være alt for overdressed. F.eks. kunne jeg finde på at sætte den sammen med denne skønne kjole, og så et par sorte pumps:


Nu er jeg ikke helt typen, der går med maxidresses, men er man det er denne jo så fin og festlig, men stadig enkel. Hold den helt enkel ved bare at tilsætte sorte stiletter og  hestehale eller balerinaknold,
eller gå hele vejen og tilsæt armbånd, farvede stilletter, store øreringe og en touperet knold.

To dejlige, enkle striktrøjer med rullekrave til at give lidt varme i hverdagen sammen med et par skinny jeans, kan dresses op med store øreringe og støvletter.
Og er man modig kan man sætte dem til en festlig nederdel som denne:
99 kr. http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=923_HOLIDAY&page=04
69.95 kr.  Udsolgt på hjemmesiden.
Rigtig fedt belte til at dresse selv det mest kedelig outfit op og til at markere din talje.
Endnu en blazer, denne i en mere frisk og julet farve, som er super moderne lige nu, hvilket jeg også vil blogge mere om senere. Super fed jakke, der nok skal sættes sammen med nok ret enkelt og ensfarvet, da den er opmærksonhedsfangende nok i sig selv. Fåes også i sort for de lidt mere farveforskrækkede.


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar