fredag den 17. december 2010

Winther accessorie - Knit headbands

Endnu en af vinterens musthave accessories, pandebåndet i strik!
Selv har jeg endnu ikke for alvor fået skaffet mig noget til at holde hovedet varmt her i kulden. mest fordi at jeg har vandret rundt med nissehue her i december. Dette er det jo desværre ved at være slut med,
og kulden forsvinder jo nok ikke lige foreløbig. Derfor har jeg kigget lidt rundt og tror jeg regner med at købe en anden af vinterens store tendesser; strik pandebåndet, gerne med en blomst e.l. på.
Her har jeg fundet to af de kendisser, der også bruger pandebåndet til at holde varmen(eller måske nærmere bare for at være trendy):

Whitney Port
Saoirse Ronan

Og så et par billeder fra Pradas efterårs/vinter kollektion hvor pandebåndet også var oppe:

Prada print dress


Prada autumn/Winther 2010

Til slut et par af de pandebånd jeg selv har haft kig på og muligvis overvejer:
Image 1 of ASOS Bow Head Band Turban
http://www.asos.com/Asos/Asos-Fantasy-Fur-Poms-Head-Band/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1194701&cid=11992&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Grey

Image 1 of ASOS Cable Knit Headband

ASOS Cable Knit Headband

DKK96.15

Lolly Knitted Headband

£8.00  http://www.boohoo.com/hair-accessories/lolly-knitted-plait-hairband/invt/azz77223?_lm_esp=14-89-641



Navy Faux Fur Pom Pom Cable Knit Headband

£12.00 http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2142102&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=223059&parent_categoryId=204484&sort_field=Relevance&pageSize=200


Især det korale fra Topshop synes jeg er rigtig smukt!

udover at varme er pandebåndene jo rigtig gode til at give

Corsage Ear Warmer £10.00

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2022875&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=223059&parent_categoryId=204484&sort_field=Relevance&pageSize=200


Kling Headband


Headband

PRICE: 17.90 €

Især det koralfarvede fra Topshop synes jeg er rigtig smukt og vil jeg helt sikkert overveje...

Udover at varme er pandebånd jo også en rigtig god måde at at pifte overtøjet lidt op på,
og evt. også til at få lidt farve ind her i vintergarderoben. Pas dog på med at blive alt for spraglet hvis du også har både handsker og halstærklæde/halsrør i stærke farver. I dette tilfælde kan du derimod finde et pandebånd i en fin neutral farve for at dresse looket lidt ned.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar