onsdag den 8. december 2010

Velkommen til!

Ja synes lige jeg ville introducere mig selv og denne blog en smule før jeg poster de første moderelaterede indlæg.

Jeg er en 15-årig studerende, der holder meget af livet og alle ting det nu indkluderer, der i blandt sport(i mange former), min familie, mine venner, min klasse, musik, naturen, vinteren, sneen, julen, te, chokolade, hindbærsnitter, porretærter, latter, bøger og sidst, men absolut ikke mindst...mode! Hvilket jo er det denne blog primært kommer til at handle om muligvis med et lille twist af skønhed og jeg kan da heller ikke love at jeg hvis jeg falder over et eller andet til boligen, et super flot landsskab eller et godt citat at jeg så ikke blogger om det her, men altså primært mode. Og det siger jo lidt sig selv at når man er 15-årig, studerende og kommer fra en middelklassesfamilie at det så er en passion for mode på budget.Og jeg håber på at langt størstedelen af det jeg vil blogge om vil koste under 500 kr.

Ja så tror jeg vidst ikke umiddelbart jeg har andet at sige end velkommen til bloggen!

The Fashionphile 

3 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg ville egentlig have skrevet en mail til dig, men kan ikke finde din mailadresse!

    Jeg har lige åbnet en netbutik, med smykker, som alle studerende på SU kan være med på. Der er allerede vildt gang i butikken :) Men det er da altid rart med flere kunder.

    www.dukali.dk

    Har du lyst til at blogge lidt om smykkerne?

    Med venlig hilsen
    Linda
    info@dukali.dk

    SvarSlet
  2. Tak for tippet Bo/Linda...? men lige umiddelbart er det ikke min stil selvom men da umuligt kan brokke sig over priserne :)

    SvarSlet
  3. -Men selvfølgelig falder jeg over noget inde på siden, skal ja da godt nævne det :)

    SvarSlet