torsdag den 23. december 2010

One Shoulder Love 5-You?(b)

Jubii efter en milliard genstartninger af computeren m.m. lykkedes det endelig at få den til at ville udgive dette indlæg!
Så her er den lille fortsættelse:
Image 1 of ASOS Velvet Drape One Shoulder Dress

ASOS Velvet Drape One Shoulder Dress

DKK192.29
 Velour er en af de helt store tendenser for tiden og jeg synes at denne kjole udnytter dette meget fint uden at det bliver for meget.

 Derudover er jeg også faldet for denne ene skulder på andre ting end kjoler. Det asymmetriske look giver et stykke tøj et meget mere festligt og unikt look og kan gøre rigtig meget.
Her et lige tre favoritter:
 
Image 1 of ASOS One Shoulder Ruched Peg Leg Jumpsuit

ASOS One Shoulder Ruched Peg Leg Jumpsuit

DKK192.29


 Må indrømme at jeg faktisk ikke er ejer af én eneste buksedragt, da snittet ikke lige passer mig.
Men dette kunne meget nemt blive min første, da jeg synes den er helt vildt skøn! Den kan både bruges til hverdag, til beachparty, til julefrokost på jobbet, på første date date og ja mulighederne er uendelige.
Derudover er prisen på knap 200 kr. jo heller ikke ligefrem til at klage over.

Image 1 of Insight One Shoulder Bandeau Bikini Set

Insight One Shoulder Bandeau Bikini Set

DKK249.98

 Dejlig, unik bikini jeg gætter på er inspireret af den meget omtalte en Whitney Port påførte sig her:
Whitney Port Wears a Unique One-Shoulder Bikini in Hawaii
God til hvis man vil skille sig lidt ud på stranden.

Image 1 of ASOS PREMIUM Silk Devore One Shoulder Playsuit
Denne playsuit er perfekt hvis man lidt mere er buksepigetypen. Den er rigtig gode til fest og ville være perfekt til f.eks. nyårsaften med et par tårnhøje stiletter sat til. Udover at se smukt og festligt ud vil dette også få ens ben til at synes meterlange!
 
Derudover vil jeg bare ønske jer alle en fantastisk jul og håbe på at I alle får en super skøn dag og aften
og nyder det hele i fulde drag(og selvfølgelig får nogle moderigtige julegaver)
Jeg er nemlig ikke sikker på at jeg kommer forbi bloggen her før i overmorgen...

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar