torsdag den 23. december 2010

One Shoulder Love 5-You?(a)

Efter at have set på alle de one shoulder dresses som stjernerne ser fantastiske ud i, kan jeg slet ikke få nok af dem og har fået lyst til bare at anskaffe mig en milliard af dem. Og har I det på samme måde har jeg her samlet et par af mine yndlings fra Asos.com(der forøvrigt allerede har startet der udsalg). Selvfølgelig til budgetvelige priser:

 Image 4 of Pearl One Shoulder Drape Maxi Dress

Pearl One Shoulder Drape Maxi Dress

DKK240.36
Image 1 of ASOS One Shoulder Chiffon Maxi Dress

ASOS One Shoulder Chiffon Maxi Dress

DKK221.13
Tilsæt røde læber, stiletter og store gyldne eller diamant øreringe til disse kjoler og hollywood glamouren er hjemme!
Image 1 of Rare Embellished Shoulder One Sleeve Dress

Rare Embellished Shoulder One Sleeve Dress

 DKK288.44
Er vild med denne kjole og synes at den ville være perfekt til nytårsaften! P.g.a. pynten på skulderen behøver den ingen smykker(evt. bare øreringe), men bare et par enkle tårnhøje sorte stiletter.
Image 1 of Lipsy Dress With One Shoulder

Lipsy Dress With One Shoulder

DKK317.28
Skøn lilla kjole med draperinger og bånd i taljen!

Da Blogspot.com lige for øjeblikket spasser og jeg nu har prøvet i en time at få det her indlæg til at lykkedes uden held, opgiver jeg nu og lader Jer bare lige få dette, som siden gerne vil lade mig udgive. Håber på at kunne give fortsættelsen snarest muligt.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar