lørdag den 7. maj 2011

Favorites from the met gala!

Der var jo Met Gala her for et par dage siden og jeg må indrømme, at jeg ikke var specielt begejstret for kjolerne, jeg ved ikke det var bare ikke særlig mange af dem, der ligefrem blew me away. Det er også grunden til at jeg ikke lavede dette indlæg i går. Alligvel syntes jeg at der var én af kjolerne, jeg simpelthen måtte vise, så her får I altså trods alt mine få, beskedne favoritter:







  

 
Kun  det sidste billede her af iøvrigt altid gudesmukke Diane Kruger, vil jeg kommentere på, for wauw hvor ser hun dog bare stunningly georgous ud! Jeg synes kjolen er ufattelig smuk og glamouræs med sin langærmede, metallic-nude, mønstrede overdel og det sorte, perfekt faldende, gulvlange skørt med slids, der fremhæver Dianes killer body! Jeg elsker det feminine i det hele, afrundet af hendes røde læber og Old Hollywood glamour store, bløde, blonde krøller...Jeg er forelsket!

Hvad synes I ellers om kjolerne til gallaet? Og hvem var Jeres favoritter?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar