fredag den 27. maj 2011

Friday's Five Favorites!

Hmm fik lige øje på, at dette indlæg på en eller anden måde ikke var sendt ud i går, som det ellers var planlagt til, men så får i det da bare lige nu:

Lige nu sidder jeg forhåbentlig og hygger mig på restaurant med lærere og alle skønne personer fra min dejlige klasse efter en allerede lang, (forhåbentlig) sjov Sidste Skoledag. Alligevel skal I dog ikke snydes for Ugens Favoritter, som I får her:

Ugens favorit outfit:

























Da jeg faldt over dette billede på Lookbook var det virkelig kærlighed ved første blik, for wauw hvor det bare fangede mit blik! -Og holdt det fast. For hvor er den kjole dog bare helt...utrolig! Den er SÅ fantastisk smuk og unik imo! Jeg elsker farverne, der lige så stille blender ind i hinanden, jeg elsker det enormt flotte snit med empiresnit, smukt skørt og  de nærmest kappeagtige ærmer, jeg elsker det skønne, specielle spænde, jeg elsker det fine materiale og åh ja hvor jeg dog bare elsker den kjole! Derudover bærer kønne Coury den jo rigtig flot og jeg sleker kombinationen med stråhatten, der får den lidt mere ned på jorden end hvis man havde kombineret med opsat hår.

Ugens favorit smagsoplevelse:































Mmh i onsdags fik vi den lækreste vaniljeis med skøn rabarberkompot, hvilket altså er utrolig anbefalelsesværdigt, det er en guddommelig kombination! Jeg skal i hvert fald helt sikkert til sommer også selv lave isen og så nyde det de varme aftnener på terrasssen!

Ugens favorit beautyprodukt:
Kan jeg desværre ikke vise, da det er umuligt at finde et billede af den på nettet og så ved jeg endda ikke præcis, hvad den hedder. Men altså det er sådan en fin, lille, guldfarvet eyelinerstift nærmest, meget i stil med den jeg gav Jer en rabatkode på i går, men så bare kun med én ende og det fineste guldglimmer også. Jeg er ikke så meget til øjenskygge, da det bliver alt for voldsomt til mig, men denne her elsker jeg til fine lejligheder og så var den forøvrigt perfekt til i dag til mit græsk gudinde look. Den er forøvrigt fra Love & Beauty, der er Forever21's makeupmærke og så kostede den bare 10-15 kr. Kup!

Ugens favorit billede:






































Fordi jeg bare ikke kan vente til sommerferien, hvor der skal grovædes de lækreste is fra ParadIS, uhm!

Random; Ugens favorit budgetsmykke:



Er man vild med colorblocking tendensen, men ikke helt modig nok til at springe helt i med forskellige farver på hele kroppen, eller mangler man bare prikken på i´et til sit gennemførte colorblocking look, er denne ring som skabt til at være sommerens bedste køb. Personligt elsker jeg den og de noget så fine farver den kommer i, helt perfekt til solbrun(eller sund bleg) hud. Og både perfekt til helt colorblocking outfit eller til at
pifte et hvidt eller sort outfit op med. Det bedste af det hele, er dog at den bare koster 39.95 kr. lige her!

Håber I alle har en skønherlig fredag, sidste skoledag eller ej!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar