onsdag den 18. maj 2011

Tip of the day!

Her i dag fandt jeg så alligevel det forsvundne indlæg fra i torsdags, så det får I altså lige her:




Dagens tip, må være at stresse. Altså på den der gode måde, hvor man et par timer eller en enkelt dag har utrolig travlt og er lidt tvunget til at miste det hundred procent mæssige overblik. Men selvfølgelig hvor det  hverken er skole, arbejde, lektier eller huslige pligter man har i hovedet, men derimod et eller andet andet, der gør at man på trods af travlhed fuldstændig glemmer alt om netop tidligere nævnte ting. I dag havde jeg lidt af fornemmelsen, da jeg i løbet af fire timer sammen med nogle andre skulle lave mad og kage til alle skolens 500-600 elever. Det var 4-5 timer hvor vi bare rendte rundt, hvor jeg var fuldstændig ligeglad med om jeg brændte mig på de godt 1500 boller, der skulle i kasser og ud. Hvor det at der mangelde 3 kilo pære, bare var bad luck, hvor vi stod to personer(det var forøvrigt søde Nina, der hjalp mig her) og lavede suppe til 200 personer, hvor der skulle hakkes fem kilo pære i løbet af ingen tid og ja hvor jeg stressede godt 100 % af tiden, og ikke havde det ønskede overblik. Alligevel kan jeg got love for, at jeg ikke skænkede lektier, skole og - mest af alt - eksamener en tanke. Derimod var det ironisk nok et dejligt pusterum. Jeg kender det selv ellers fra, da jeg tidligere var spejder og det kunne følelse som en kæmpe udfordning at overleve udendørs i fem graders kulde m.m., men man faktisk fik stresset af ved at stresse, hvos selvmodsigende det end må lyde. Om dette er et specielt brugbart tip, kan nok diskuteres, alligevel ville jeg give det videre.



Og så bliver jeg nødt til, at høre om der er nogle af Jer, der kender til følelsen, eller om det bare er mig?



The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar