onsdag den 4. maj 2011

Katie Ermilio

Forleden en dag faldt jeg lige over katie Ermilis gudesmukke F/W 11 kollektion, og blev helt betaget af desginet såvel som stylingen og modellen. Jeg elsker de klare, intense, smukke farver, der står så fint med de blide, engleagtige træk på modellen, materialerne der bare er luksuriøse og skønne at kigge på og snittet der er så smukt, at man ikke kan lade være med at ønske sig hele kollektionen.  Det syntes jeg ikke i skulle snydes for, og derfor får I her lidt billeder fra den fantastiske kollektionen:












Hvad synes I om kollektionen, og har I nogle favoritstyles?


The Fashionphile 







3 kommentarer:

  1. Jeg har svaret på din besked omkring din gave i mit indlæg :)(bare lige for at være sikker på at du ser det)

    SvarSlet
  2. kan godt lide der er gjort så meget ud af tøjets bagside :)

    SvarSlet
  3. Ja det har du virkelig ret i! :) Faktisk er det ligesom om, at man først kommer til det rigtig gode, når man vender sig om, dét er ret fantastisk! :)

    SvarSlet