mandag den 30. maj 2011

"New" wallet

Da jeg jo ikke har haft kamera siden ferien, er der mangle køb bl.a. de få, jeg gjorde mig i Athen, som I ikke har set, så jeg tror I får et par af dem her en smule forsinket. èn af de ting jeg fik købt, som jeg virkelig manglede var en pung. Efter at min gamle én, jeg fik i konfirmationsgave gik i stykker, har jeg bare gået rundt med en gammel, grøn én til 5 dollar fra Target eller noget i den stil og har virkelig ledt efter en ordentlig én med nok plads til både sedler, mønter og ikke mindst alle mine kort. Derudover måtte den gerne være en smule pæn uden det skulle være en kæmpe investering. Alle disse krav opfyldte den jeg endte med at købe, som jeg fandt i Stradivarius(Grækenlands svar på H&M/Zara-agtig). Den har rum til mønter, til sedler(og buskort), plads til dejlig mange kort samt aftagelig hank, der kan være meget praktisk. Nårh ja og så kostede den bare 15 euro, altså omkring 110 kr.!













The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar