søndag den 1. maj 2011

Tip of (yester)day!

Da jeg brugte hele dagen i går på oprydning, madlavning, forberedelse, borddækning, indkøb o.s.v. og ikke mindst selvfølgelig på så at holde lidt stille fødselsdagshygge, havde jeg ikke tid til at blogge og dermed heller ikke til at dele mit tip, så det for i lige her. Mit tip må helt klart være, lidt oftere at invitere et par af sine nærmeste veninder - der ikke kender hinanden - over på besøg. Der er ingen bedre følelse end, at komme tilbage ind på værelset og bare kunne høre dem man holder aller mest af snakke og sludre, fnise og grine og have det skønt med hinanden på kryds og tværs!

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Årh ja, det lyder nu som en rigtig god ide! Burde jeg gøre snart! :D

    www.lawlzbaby.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lige meget for ubetydligt det virker, er det nemlig en af de mest vidunderlige ting at gøre. Man bliver bare på én gang så stolt og så føler man, man er så heldig at være omgivet af alle de elskværdige mennesker, der ENDDA også er gode til at omgås hinanden! :)

    SvarSlet