mandag den 28. februar 2011

Favorite Oscar dresses!

Så blev det endelig aftenen for årets Oscar udeling. Selv så jeg den ikke, da jeg jo i dag skulle op og i skole, men skyndte mig alligevel i morges lige at se alle de skønne kjoler fra aftenen og også hvem, der havde vundet de forskellige Oscars. Jeg må indrømme at jeg ikke var umådelig imponeret over kjolerne, der var ikke nogen hvor jeg sådan tænkte:"Wauw hvor helt fortryllende, dét har jeg aldrig set før". De fleste var nemlig meget klassiske og enkle, og for dem der prøvede noget nyt og anderledes synes jeg ikke rigtig det lykkedes. Derfor er alle mine nedenstående favoritter også alle meget enkle og klassiske. Men hvad er der nu også i vejen me det, når bare det virker for en?

Sandra Bullock ser som altid absolut strålende ud i et smukr rødt skrud af en kjole, der oser af Old Hollywood Glamour, mere skal der ikke til!


Hun er simpelthen bare så YNDIG! Andre ord er der vist ikke for det, alt ved dette look, er bare super smukt, blidt og yndigt. den fine, fine sart rosa kjole med prinsessetylskørt og perler. Det smukke transparente, perlebesatte tyl oppe ved halsen, satinskoene og det kønne ansigt med det søde smil. Virkelig gennemført Disney prinsesse!

Less is more! Enkel, lang, hvid kjole uden for mange dikkedarer, løst hår og en smuk halskæde med sort sten og alligevel ret så fantastisk, respekt!

Jeg bliver altid så imponeret over altid stilsikre Helen Mirren og hendes vidunderlige outfits. Dette er ikke en undtagelse. Altid er hun så strålende og smuk og ligner på ingen måde én der er rundet de 65(!). Jeg synes der er noget meget royalt over dette look og ja en smule over dronning i det hele taget over Helen her, en utrolig smuk og stilet dronning vel og mærke!

Maxikjole i sort nervøs velour? Havde nogen fortalt om dette look, havde jeg nok ikke været synderligt begejstret og nærmere tænkt resataurantdug end Oscarskrud. Men på en eller anden måde får skønne Maria her altså gjort dette look überglamourøst og gjort mine fordomme fuldstændig til skamme. for wauw hvor det her altså bare smukt!

Altid kønne Mila Kunis bærer min nok yndlingskjole af dem alle her til årets Oscar uddeling! De vidundelige, lette, sarte, transparente stoffer falder perfekt på en skøn, überfeminin måde! Der er lige tilpas nok Disney prinsesse kombineret med Hoolywood glamour understreget af den flotte håropsætning og diamantøreringende. 
Og så skal vores egen, dygtige, søde, skønne Susanne Bier der klarede udfordringen med at finde et outfit den store aften værdigt og stadig være sig selv med bravour. Hun kørte også det meget enkle look med denne fantastiske sølvgrå kjole i skinnende materiale og smukke diamantsmykker. Og så vil jeg forøvrigt ønske hene tusind gange tillykke med den velfortjente Oscar, som hun får på billedet nedenunder: 

 

Til sidst smukke Nathalie Portman, der ser absolut henrivende ud påtrods af hendes maves størrelse! Rigtig godt valg af kjole efter min mening, glamourøst på den komfortable måde!

Hvad synes i om årets kjoler?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar