fredag den 25. februar 2011

Jennifer Anniston's new haircut!




Verdens nok største hårikon(Ja det har jeg lige valgt er et ord) og med god grund,
for hvor har hun dog bare altid misundelsesværdigt lækkert, velplejet hår, men endnu vigtigere er hun fantastisk til at skabe nye, trendsættende frisurer og i går fik hun endnu engang skabt en ny frisure, nemlig denne vidunderlige lidt pjuskede page-agtige frisure. Jeg er helt solgt! Og tænker at det meget vel kunne være starten på en ny trend, da den er vildt klædelig og på én gang klassisk og ungdommelig(hun ligner jo en der er 15 år yngre end hun er!) Hvis ikke jeg holdt så meget af mit lange hår, kunne jeg helt sikkert godt finde på at få lavet noegt lignende! Hvad synes I om den nye frisure? Og hvem er Jeres håridol?

The Fashionphile

4 kommentarer:

  1. Hej fashionphileme.

    Jeg så på Missjeanet's blog, at du måske var interesseret i kjolen 2-in-1 dress fra Primark. Derfor ville jeg høre hvad størrelse du brugte, da jeg har en i størrelse 36, altså UK 8. :)

    Og undskyld jeg skriver på denne annonce, kunne ikke finde en mail. :)
    Hvis du er interesseret, kan du skrive til min mail annikafentz@hotmail.com.

    SvarSlet
  2. Åh er bange for at en 36 bliver en lille smule for stor eller i hvert fald for nedringet kunne jeg forestille mig...desværre :) For den er sådan en smule nedringet hvis man har lille barm og ikke er kæmpe stor, er den ikke?:)

    SvarSlet
  3. she's so pretty! I love your blog!

    xo,
    thecitizenscloset.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Yes she really is! And always so young looking! :)
    Aw thank you a million times, and you're not even understanding wth. I'm writing about :D And btw. your blog is awesom as well, so inspiring!

    SvarSlet