onsdag den 9. februar 2011

School Party - Clothing Crisis!

Som tidligere nævnt er der skolefest i dag, som jo er den sidste her på skolen og sammen med klassen, så på trods af den utrolig korte varighed, skal den helt sikkert nydes fuldt ud! Dog er jeg i fuldstændig tøjkrise og har bare ingen idé om hvad dælen jeg skal tage på. Jeg er så bange for endten at være for kedelig eller at blive for overdressed. Selvfølgelig har jeg spurgt nogle af de andre dejlige piger fra klassen - deriblandt skønne Nina fra Now Closer to Tomorrow Than Ever. Det hjalp desværre ikke synderligt meget, da de heller ikke rigtig havde nogen idé om hvad de skulle tage på. Så åh ja panikker virkelig lige nu, og håber på der springer en eller anden lys idé frem, når jeg nu her igen bevæger mig ud i den friske luft for at hente min lillesøster. Ellers skal jeg nok lige update hvis ikke før, så i morgen.
Håber I alle har en skøn torsdag, og vil føle jeg 100 % fri til at komme med et tips til påklædning til i aften, hvis I sidder inde med et sådan.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar