lørdag den 5. februar 2011

H&M Conscious!

Lette materialer, lyse, hvide farver, smukke snit...Bliver det mere sommerskønt? Og så er alle materialer endda økologiske, nedbrydelige eller i det hele taget miljævenlige. Det er selvfølgelig H&Ms Conscious Collecion jeg snakker om. Selv er jeg meget begejstret, især fordi jeg bare ikke kan vente til det bliver sommer og er helt vild med den ekstrem moderigtige farve hvid, så jeg tror helt sikkert jeg skal ud og shoppe kollektionen, når den kommer i butikkerne d. 14. april.
Her et par af itemsene:



 Nogle af mine personlige favoritter er helt klart kjolen på det næstsidste billede, shortsene, blazeren og den lille top med lynlås, må virkelig gå på udkig!

Hvad synes I om kollektionen, og har i nogle favoritter?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar