torsdag den 17. februar 2011

Colorblocking 1 -At the runway!

Da jeg sad og kiggede arkivet igennem, kunne jeg lige pludselig se at jeg er far behind med tendenserne her til foråret og sommeren, wow har jo nærmest kun ét indlæg om dem!(nemlig dette om den hvide farve). Så nu vil jeg lige prøve at lave lidt comeback og vil starte med én af de helt klart aller største tendenser, nemlig colorblocking! Altså et par stykker tøj i stærke forskellige farver eller en kjole f.eks. med blokke i disse forskellige, kraftfulde farver. Tendensen har i den grad været at se på de forskellige runways, som I kan se her:


På trods af at jeg mere er til enkle, douce farver og ikke mindst sort, er jeg faktisk helt vild med tendensen, hvis bare man formår at bære den og vælger de rigtig farver, items og materialer. F.eks. synes jeg dette Guccilook, som Camille Belle godt nok har taget direkte fra catwalken(godt nok ret uoriginalt og uselvstændigt) er helt fantastisk:


The Fashionphile



Ingen kommentarer:

Send en kommentar