søndag den 13. februar 2011

Monki Favorites!

Jeg har lige været et smut inde på Monkis hjemmeside, hvor jeg faktisk fandt ufattelig mange flotte ting, der godt lige måtte flytte ind i mit klædeskab(eller nærmere kommode...). De fleste af dem ting, jeg helt sikkert ville bruge her til foråret(som jeg fornemmer er lige om hjørnet) og til sommer. Nu har jeg jo ikke helt penge til at købe det hele, men vil helt sikkert kigge efter flere af tingene næste gang jeg kommer forbi en af butikkerne her i byen.
1. Anya bukser 250 kr.(link
Endnu et par fede haremsbukser! Jeg har endnu ikke et eneste par i skabet, men må altså se at få anskaffet mig aller mindst ét par her til sommeren og foråret, da de er übertrendy. Derudover er de perfekte, da de både kan dresses op til fest med hæje hæle, armbånd og en festlig top, men også kan være afslappede med en enkel tanktop og et par flade sko. Til sidst er de bare super komfortable at gå rundt i. Og så synes jeg printet på disser, er så fint. På én gang enkelt og specielt.
2. Linda transparent skjorte 280 kr.(link)
Endnu en ting jeg altså også frygtelig gerne vil tilføje til min garderobe denne sæson, er en transparent skjorte. Hvis ikke den omtalte Eva fra Gina Tricot(der desværre p.t. er udsolgt fra webshoppen), ja så ville denne da helt sikkert være en mulighed med sin lækre navy farve og fine lommer. Kan også både bruges til hverdag og fest. F.eks. ville den være mega nice til et pencilskirt og tårnhøje hæle og top indenunder. men den kunne også bare være vildt fed udenover bikinienog så med et par hvide shorts til og flade sandaler.
3. Johanna jakke 350 kr.(link)
Hvid, hvid og hvid! Det bliver som sagt(nemlig lige her) sommerens helt store farve og jeg er 100 % med på trenden, for hvor er det da bare en skøn, enkel, sommerlig farve. Og en ting jeg godt kunne skrive på ønskesedlen er en hvid blazer, der er et lige så stort musthave om sommeren som den sorte, er resten af året. Denne ville være et meget godt - en smule utraditionelt - bud!
4. Faradiba kæmpe clutch 150 kr.(link)
Jeg må indrømme at jeg egentlig også er blevet ret vild med tendensen med mega clutches, og denne er bare så fin i både materialet og farven. Kunne lige forestille med selv med sartrosa top, hvide shorts, høje sandaler, solbriller i panden og så denne i hånden i solen :)
5. Ruby jakke 450 kr.(link)
Super fed frakke i et en smule atypisk snit, som jeg er vild med!
6. Myra kjole 250 kr.(link)
Jeg ELSKER denne kjole, den er virkelig bare SÅ fin! Jeg er helt forelsket. Den er på én gang så enkel og anvendelig og så også med den så fine blondeagtige detalje, der gør den speciel. Derudover tror jeg også den ville falde super godt, kort sagt; den perfekte LBD! Denne må jeg altså ud og kigge efter!
7. Linda tunika 300 kr.(link)
Flot snit, flot materiale, flotte detaljer, flot farve! Bare en rigtig fin tunika/kjole, der både kan dresses op og ned og bruges både om foråret og sommeren, men olgså til efteråret eller her om vinteren. Kunne både være rigtig flot med et par tykke, sorte uldstrømpebukser, et par fine ballerinaer og en lille afslappet skuldertaske til eller med bare ben, stiletter og smykker.
8. Ronja kjole 300 kr.(link)
Også denne ville være rigtig god at tilføje til LBD-samlingen, da den ligesom den anden på én gang er enkel og speciel.
9. Star Natsæt 160 kr.(link)
Årh det her sengesæt er SÅ kært! Virkelig hvor er det dog sødt og humoristisk, så er det vel ligemeget at det ikke lige er det altså mest sexede, ikke? Og så er det endda super praktisk med den lille taske man kan have det i.
10. Cicilia strik 250 kr.(link)
Jeg har været forelsket i striks hele vinteren og denne kærlighed skal helt sikkert ikke stoppe, når foråret kommer. Nej tværtimod skal jeg ud og anskaffe mig en masse tynde striks i flotte lyse farver. Denne ville helt sikkert være en mulighed med sin smukke sart lyseblå farve.
11. Ikmo makeup pung 60 kr.(link)
På trods af det ikke just glade ansigt på makeup pungen her, vil den helt sikkert skabe humor og få dig til at smile hver gang du finder den frem. Selv har jeg et lille crush på de små Monki-figurer og kunne helt sikker godt finde på at købe denne.
12. Diana strik 250 kr.(link)
Endnu engang en fantastisk forårs strik! Hvor  er den dog bare skøn med sin sarte farve og fine mønster i strikken! Denne må jeg helt sikkert og lede efter. Kan både bruges her til foråret til et par enkle jeans og støvletter. Eller for at varme i de kølige sommernætter udover et par shorts og sandaler.
13. Megan bluse 120 kr.(link)
Udover blå, gul og ikke mindst hvid tror jeg altså også på orange her til sommeren og vil selv ud at finde mindst et par items i denne skønne, kraftige farve(Der forøvrigt går ualmindelig godt til solbrun hud). Denne trøje ville være et fint budgetvenligt på og har forøvrigt også et rigtig fint snit og er lige tilpas transparent. Kan lige se mig selv i denne top til et par hvide shorts, masser af guldsmykker, sommerbrun hud(som jeg jo helt sikkert får med mit kræft- og derfor solhysterigen) og så et par fine, guld sandaler!
14. Stine bluse 120 kr.(link)
Jeg er stadig vild med prikker og dette kombineret med min mangel af enkle langærmede bluser, gør denne trøje til et super godt køb for mig!
15. Alice nederdel 200 kr.(link)
Årh den her nederdel er bare SÅ...fin og glad og sommeragtigt! Jeg er helt vild med den og tænker at den kunne være super flot med bare ben udenover en helt enkel hvid top, et lille armbånd og så et par flade sandaler! Evt. med en blazer til for at holde varmen. Desværre er jeg bare bange for at snittet ikke på nogen måde lige vil passe mig, men derfor kan man jo godt være foreslket alligevel...!
16. Sarah skjorte 280 kr.(link)
Talking about love...:D Ej hvor er den her fine skjorte med sløjfe dog også fin og på én gang utrolig feminin og på den anden side minder den meget om sådan en "rigtig" gammeldags sømandsskjorte! Kunne være fin til et par enkle sorte, skinny jeans for et helt enkelt, men alligevel fint hverdagslook.
17. Heidi skjortekjole 280 kr.(link)
Tror i det hele taget bare jeg er faldet for skjorter, da jeg synes de er så perfekte til alting og ikke mindst her til den fvarme tid, for denne skønne skjortekjole får da også mit hjerte til at banke en smule hurtigere. Jeg elsker den smukke, sarte nuance og kunne se den til mange forskellige ting. Man kunne sætte et par herreinspirerede sko og en brun læderskuldertaske til  som lidt kontrast til det feminine.f.eks.
18. Ella sko 150 kr.(link)
Endnu engang er leopardpletter super hot og må indrømme at det ikke er mit ultimative yndlingsprint, men disse sko er da bare FOR fede i både snit og print! Og så er de billige, jeg mener 150 kr.? Dem må jeg altså også have med på sedlen over ting, der skal søges efter!
19. Tess bluse 120 kr.(link)
Også denne fine trøje kunne være en idé til forbedre min basicgarderobe lidt på langærmede bluser-fronten. Kan udover striberne og den fine lomme, også rigtig godt lide snittet.
20. Philena strik 300 kr.(link)
Endnu et hvidt item, der både er utrolig brugbart og übertrendy, nemlig en god stor chunky cardigan! Denne vil ku give varme på den lyse, sommeragtige måde her til foråret og kan jo gå til stort set alt fra åben til en fin maxidress til lukket til et par rå læderleggins.
21. Matsu strik 200 kr.(link)
Denne her strik kan på den ene side nærmest ikke blive mere enkel og på den anden side synes jeg den har noget helt unikt med sine fine lommer og det flotte fald. Jeg ville bruge den til et par lyse skinny jeans, en stor høj knold og et par flade ballerinaer.
22. Tiana top 120 kr.(link)
Denne top er endnu en af mine ultimative favoritter med sin skønherlige farve og så den fine, fine detalje med de sorte bånd på ryggen, der giver lidt kontrast til det hele! Og ja prisen er i den grad da heller ikke til at klage over!
23. Aida top 80 kr.(link)
som sagt må jeg til at få ført lidt orange ind i garderoben og det behøver ikke nødvendigvis være den helt skrigene slags, denne fine lidt mere brændte nuance, går helt sikkert også mere end an, og så kan tanktoppe jo bruges til simpelthen ALT!
24. Lindy transparent skjorte 250 kr.(link)
en til transparent skjorte dog i en lysere nunance og også endnu mere gennemsigtig og så åh så sommeragtig!
25. Matsuita bluse 160 kr.(link)
Denne trøje måtte meget gerne flytte ind i min garderobe med sine fine striber og endnu finere massivt farvede lommer, der sammen med det lidt anderledes design gør den til mere end en bare helt almindelig stribet basic, langærmet t-shirt.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar