tirsdag den 22. februar 2011

Luxus vs. budget!

Tænkte at jeg ville begynde på endnu et nyt koncept her på bloggen, nemlig "Luxus vs. budget", dog ikke på den traditionelle måde, hvor man har to meget ens ting, en billig og en dyr der bliver sammenlignet. Men derimod hvor jeg finder nogle dyre, men gode kvalitetsvare og så sammenligner hvad man kunne få for deres pris. Første her:
LES 4 OMBRES paletten fra Chanel er virkelig utrolig skøn med sine fire smukke, smukke farver der især vil være fantastiske til hazel øjne som mine, kunne jeg forestille mig. Skyggerne er af fantastisk kvalitet og meget intense, men kan samtidig også smudges lidt ud, hvis det er det man ønsker. Derudover er selve designet også bare super luxuriøst og i den værd at vise frem i makeuppungen. Den koster dog også 36 £(ca.  320 kr.). For denne pris kan man på elf få en lignende øjenskyggepalette i nogenlunde samme farver og dertil et komplet makeupsæt der tæller falske vipper, mineralfoundation, concealer, blush, highlighter, creme eyeliner, børste til øjenbrynene samt gel til at holde deres facon, læbestift, øjenlågsprimer, øjenvippebukker, øjenbryns farve duo, fransk manicure sæt, primer til ansigtet og blotting tissues. Valget er ens eget, luksus eller budget?

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Helt klart budget :)

    Man kan sagtens få nogle lige så gode øjenskygger - billigere ;)

    SvarSlet