mandag den 7. februar 2011

Shopping break!

 Ja nu har jeg vist op til flere gange nævnt minn shoppepause og ville lige kort uddybe.
Altså efter at have shoppet amok i...Føtex(!) her fopr nogle uger siden besluttede jeg mig onsdag d. 19. januar(jep jep, der er styr på det) for at holde en shoppepause.
Dog vidste jeg godt frs starten af at der var flere ting, jeg manglede eller ville komme til at mangle gemmem perioden, som jeg så selvfølgelig gerne måtte købe, hvis jeg faldt over det rigtige, hvilket er følgende:
Tøj: Jeans, bukser, neutrasle stræmpebukser, undertøj.
Smykker: Ingen!
Makeup: Vandfast mascara
Sko: Ingen!
Dullegrej: Vatrondeller og dybderensende maske.
Accessories: Ingen!
Skoleting: Mapper, stiftblyanter, passer og lineal.
Diverse: Kontingent til sport,gaver og klippekort.
Ellers så må jeg kun købe slik fredag, lørdag og søndag, gå i biografen to gange, spise på café to gange og det er det!
Jeg har indtil videre næsten holdt det og kun brugt mine på gaver og mad. Jeg har endda modstået fristelsen ad at købe den fineste sølv clutch fra Bianco, der var sat ned fra 200 til 60 kr., købe den fineste kjole til skolefesten på onsdag, gå fuildstændig amok i det sidste udsalg på Edies Eyes, Asos, Nelly eller H&M eller at købe et magasin, da jeg var færdig med min fremlæggelse og bare trængtr til at slappe rigtig af. Regner med at(prøve på) at holde det il i hvert fald d. 1.marts og så se på det der.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar