torsdag den 17. februar 2011

Oops!



Hov! Så røg det der med shoppepausen...! Jeg kunne simpelthen ikke modstå fristelsen efter at have gået rundt i et storcenter i tre timer og kom altså til at købe en bh(godkendt, da jeg manglede det og det stod på min liste og tilladelige ting) og så nogle neglelakker, der ikke ligefrem var en del af "nødvendigt"-listen. dog vil jeg til min fordel sige 1.  at jeg fik 6 neglelakker for kun 100 kr.(!) 2. at selvom de ikke stod på min liste, så skrev jeg i mit indlæg om mine neglelakker(her) at jeg bl.a. måtte anskaffe mig en guld én, en helt rød én, en lysegul én, en beige og nogle forskellige blå nuancer og har godt nok nærmere fået anskaffet mig en gammelrosa end en beige, men ellers så har jeg da holdt det meget godt, ikke? Så er det næsten acceptabelt og glæder mig rigtig meget til at gå rundt med dem allesammen her til foråret og sommeren.
Lige nu er den enste jeg har prøvet den længst ude til venstre på, der nogenlunde ser sådan ud i flasken...:
...Har det skønne moderelaterede navn:
 
Og nogenlunde ser sådan ud på neglene(undskylder skodbilleder):
Det der er med Pieceslakker, er at de er frygtelig tynde, denne inklusiv. Ét lag er helt transparent på den uflatterende måde, men det i ser her er  tre lag og to kunne også gå. Nu har jeg kun haft den på siden i forgårs, men altså den holder stadig super(lige pånær der hvor jeg failede og fik tørret noget af det fuldstændig af, da den stadig var våd..) Ellers er jeg helt vild med farven og skal helt sikkert bruge den endnu mere til sommer, da jeg tror på blå!

Ellers købte jeg følgende lakker:
















The Fashionphile










Ingen kommentarer:

Send en kommentar