søndag den 27. februar 2011

OPI x Pirates of Caribien!

Okay jeg ved det godt, jeg er lidt sent ude, men jeg synes alligevel at jeg vil dele den skønne nyhed at OPI lancerer en neglelakkollktion i samarbejde med Pirates of Caribien. I det hele taget synes jeg disse kollektioner de laver sammen med film er ret skønne senest Burlescue og Shrek. Men denne kollektion med fine, lyse pastelfarver og de altid geniale navne er super skøn og meget fristende her til foråret og sommeren.



Jeg er vild med alle farverne, men især Mermaids Tears og Skulls and Glassbones er virkelig smukke synes jeg! Det i ser på venstre side af det sidste billede er lakkene kombineret med den nye Silver Shatter Topcoat, der også lanceres i kollektionen, og som ses lige her:

Kollektionen kommer forøvrigt i butikkerne i maj, hvor også filmen har premiere.

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Wow thanks for the info! :o
    Den der "Mermaid's tears" er vildt flot! Jeg tror næsten jeg vil købe den når den kommer (hvis jeg da kan få mig et job?)

    SvarSlet
  2. Den er nemlig mega flot, synes jeg også! Haha ja det er jo der man ville ønske man stadig var i USA og kunne give en sølle 50´er for dem :D

    SvarSlet