tirsdag den 15. februar 2011

Single Valentines Day!




Ja så var det jo Valentines day i går, kærlighedens dag! Som single valgte jeg 100 % at fejre kærligheden og være sammen med dem jeg holder af, nemlige mine skønne, skønne, skønne(single) veninder! For altså i stedet for at sidde og tude over manglende kæreste og føle sig ensom,hvorfor så ikke bare nyde dagen(og livet i det hele taget) som single og nyde alt det man kan, såsom at spise lige præcis hvad man vil som man vil, der er ingen der ikke må se ens grådige sider, være helt au natural der er ingen der skal imponeres, synge og danse for mærkeligt no one cares, tøsesnakke og fnise der er alligevel bare piger, ser meningslæse tøsefilm, der er ingen der brokker sig over den manglende mening, bruge en milliard år på at finde tøj, ingen finder det unormalt o.s.v. Så vi havde en super, mega hyggelig aften! Her får I lige lid billeder:
Advarsel: Billeder af lyserøde/pink pynt, snask og diverse kan fremkomme i overload.
Sådan ser det altså ud, når der er blevet lavet dobbeltpotion af cupcakes til familien og gæsterne(og forøvrigt ekstremt madglade en selv)






 Spam af cupcakes. Alle baseret på en ballade(banan og chokolade that is)muffindej og så med lyserød icing på.
Pyntet med denne fine, lyserøde prinsessepynt og så Marabous elskede nougahjerter.

En rød konditorfarve er altså uundværlig til rigtig lyserød icing!



Var man ikke til lyserødt snask, kunne de selvfølgelig også fåes uden, dog stadig i lyserøde og hjerteforme.






Hvormeget det end ligner ubagt dej, er dette altså hvid chokolade og hindbær is...

...som også ses her.

...og her!

Rigtig tøse- og kærlighedsfilm skal der jo til. Der er bare et problem ved ikke at have nogel hankønsvæsner i nærheden. Når filmen lige pludselig nægter at køre videre efter 20 min., tjah så er der altså ikke nogen til at fikse det, men så er det jo godt at tøsesnak indtil 4-tiden, er mindst lige så godt som selv den bedte film.

Håber at I alle også havde en skøn, skøn Valentines Day med hvem og hvordan end i holdt den!

The Fashionphile




4 kommentarer:

  1. Hvilken film så I så, når jeg havde taget den der anden en med hjem? :B (måske var det godt at jeg tog hjem INDEN i gik i seng, når I først gik i seng klokken 4 xD)
    Btw så jeg lige linket til din blog HÅHÅHÅHÅH

    SvarSlet
  2. Altså vi ville se Love and other diasters, som jeg altså stadig har og nok skal give dig på mandag? :D Og årh tak :)

    SvarSlet
  3. Og btw. er også fast læser af din :)

    SvarSlet