lørdag den 19. februar 2011

Some effective yet relaxing days in pictures

Kender I det med at man bare har sådan en dag, hvor man føler man bare når en hel masse praktisk,
men samtidig også bare får slappet helt af og sådan? Sådan har jeg haft det i dag og i går! Jeg har fået lavet alt muligt praktisk så som at få ryddet hele mit værelse rigtigt op og støvsuget og gjort rent der, jeg har skrevet dansk stil, lavet en del tysk skriftligt, jeg har købt ind. Samtidig har jeg bare kunnet slappe fuldstændig af med bl.a. at:
 
-Drikke vidunderlig Kuzmi te...
..af mit søde, gamle bamsekrus...
..med den sødeste bamse indvendigt!

-Læse: Afslappende dameblade...

The Kite Runner, som det er pinligt jeg ikke har fået læst før nu, men så har jeg fået læst så meget andet skøn litteratur...
  
Og ret nye Den Hundredeårige af svenske Jonas Jonasson, der helt klart kan anbefales!

-Blogge, ret meget endda i går!

-Kigge reklamer igennem, som er mit ugentlige ritual hvor jeg slapper af OG selvfølgelig finder de bedste tilbud poå alt fra chokolde til wedges!

-Betragte den smukke, smukke sne og også gå ture i den.

-Læse alverdens fantastiske blogs, de fleste fra min blogroll bl.a. de skønne looklabpigers blogs!

-Se x-faktor

-Forkæle med selv med ugens dybderensende maske.


-Og lakere negle. Jeg skal nok lige komme med flere billeder senere.

Håber I alle har en skøn afslappende(og effektiv) weekend!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar