søndag den 13. marts 2011

Exhausted!

...rammer vist meget godt hvordan jeg har det, ja bare utrolig udmattet! -På den gode måde altså! De sidste par dage har stået på afleveringer, oprydning, fødselsdag, venindehygge, fem timers søvn de sidste 3-4 nætter og så sluttede jeg lige i dag af med at være til volleystævne hele dagen igen. Alt dette er også grunden til min lidt sløve blogging, men som sagt nu er jeg bare udmattet på den der"Hvor har jeg også fået nået meget"-måde, så det er fantastisk!

Pt. lader jeg op med:

-At se fodbold.

-Blogge













-Tjekke diverse webshops ud for nyheder m.m.
-Kigge reklamer

-Og selvfølgelig læse en masse skønne, inspirerende, altid foranderlige blogs bl.a. dem på min blogroll!

Håber I alle har haft en viduderlig weekend!
De næste par dage står på terminsprøver, så det bliver super lige ligesom at få afprøvet det hele helt "rigtigt"
og sådan. Derudover håber jeg også på at det kunne give en smule mere tid til blogging i forhold til her på det sidste(Selvom termindsprøver jo ikke er lige ingen lektier)

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar