lørdag den 12. marts 2011

Friday's five (late) favorites!

Det blev fredag, weekend og solskin, jeg fik fri var overglad, gik direkte op og købte gave til fødselsdag senere på aftenen(og også en smule til mig selv...)kom hjem 20 min. før jeg skulle afsted, skyndte mig at skifte tøj, tog afsted, kom hjem ved 1-tiden, gik i seng ved 2.30-tiden og...så var det lørdag! Hvor er det pinligt ikke at få lavet Friday's five favorites til tiden, det er jo ligesom at glemme bryllupsdagen eller sin mors fødselsdag! Alligevel synes jeg ikke I skal snydes og I får dem derfor her:
Ugens favorit outfit:
Jeg må indrømme at Rose Byrne her ikke er en jeg har lagt særlig meget mærke til,
heller ikke stilmæssigt. Dér kan jeg dog se at jeg virkelig bør være lidt mere opmærksom,
for hun er da virkelig en stilet lady! Jeg kan slet ikke få min øjne fra dette smukke, klassiske, enkle outfit hun her bærer. Jeg ville elske at kunne rocke et par højtajlede shorts, smuk hvid skjorte, røde læber og padehår som hende. Det er bare en perfekt kombination!

Ugens favorit smagsoplevelse:
Er ikke én specifik, men bare smoothies generelt som jeg har lavet en del af i denne uge.
Hindbær må helt klart være mine yndlingsbær, men ellers elsker jeg at eksperimentere og
prøve alverdens forskellige smage af. Smoothies er virkelig en genial, ekstremt velsmagende måde at få en masse sund frugt og dertilhørende vitaminer, mineraler og atidoxiander ind i kroppen! Og så lige med et par hakkede nødder og evt. en smule chokolade, mmh!

Ugens favorit beautyprodukt:
Jeg har tidligere lige kort vist denne bodylotion, og det er da også den eneste jeg har brugt det sidste halve år og forøvrigt også brugt en del tidligere. Den er både parfume- og parabenefri og så fugter den sindssygt! Så meget at den faktisk kan holde min tørre hud gennemfugtet! den skal lige tage et øjeblik om at trænge ind,
men så er ens hud også bare blød resten af dagen. Helt klart anbefalelsesværdigt hvis man ligesom jeg lider er meget tør hud.
Ugens favorit billede:

Der var et eller andet ved dette - måske egentlig ikke særlig specielle - billede,der bare fuldstændig fangede mig ved første øjekast og holdt mig fast. Altså egentlig er det jo meget ordinært; smuk model, perfekt hud, røde læber, søde fregner, flot hår, kønne øjne og nogle perler,
der rigtigt sætter fokus på disse og står i fin kontrast til læberne. Alligevel synes jeg bare der er noget
ved den måde perlerne skaber dimension i billedet, der gør det helt fantastisk! Det fremhæver alt det smukke, giver det lidt en historie og gør at man bare kan blive ved med at kigge på det. Og så er det ligesom om at lige netop perlerne gør at det nærmere bliver kunst end bare et eller andet portrætbillede og måske er det i virkeligheden det jeg godt kan lide ved det. Billedet er fra kun 17-årige(!) Mathilde Vesterherups photogalleri, der forøvrigt rummer en masse andre fantastiske billeder og i den grad er et kig værd!

Random: Ugens(eller egentlig sæsonens)favorit X-faktor show:
Jeg synes at denne uges X-faktor show índeholdt de helt klart stærkeste præstationer i år.
Jeg synes at de alle fem var fantastiske. Jeg var jo selvfølgelig helt vild med Rikke og Trine, da de sang Riverside af Agnes Obel, der jo er en af mine absolut favoritsange som jeg også tidligere har postet her! Jeg var bange for at de af netop den grund ville skuffe, men de gjorde det fantastisk! Også derfor blev jeg helt chokeret over at de røg ud!
Patricia har jeg hele tiden været vild med, men synes at hun gjorde det særligt magisk lige netop i går,
helt fortryllende! Til slut må jeg indømme at jeg faktisk synes at Babou gjorde det virkelig godt, da han sang Hurt, som forøvrigt også er en sang jeg elsker højt!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar