mandag den 14. marts 2011

New in

Som sagt var jeg jo fredag oppe at købe gave til fødselsdags"barnet"(eller "fødselsdagsvoksenen" som mion lillesæster så fint kaldte min mor, da hun fyldte år) til den fødselsdag jeg skulle til. Dog skulle jeg også hente den hvide oversize blazer på posthuset som jeg for noget tid siden købte på Trendsales og så røg der altså lige tre neglelakker og en maxiclutch ned i indkønskurven.



































Den hvide oversize blazer fra Haberdashery by Personal i rigtig god kvalitet og med smukke detajler.
Tilpas oversize i længde, dog lige lovlig bred, men det må jeg jo bare lige vænne mig til og så finde ud af at style ordentligt. I hvert fald har jeg bare cravet en hvid blazer til sommer, så er super glad for at jeg nu har én.




































De tre fine, fine neglelakker! De to første skreg jo bare:"Sommer!", så jeg kunne simpelthen ikke gå uden dem.jeg har forøvrigt i lang tid søgt en grøn neglelak og den beige/brune er nok mere en efterårsneglelak, men stadig utrolig fin i farven og så kan den gå til alt!


Til sidst den fine maxiclutch fra H&M jeg har cravet siden den kom på deres webshop
og som jeg bare ikke kunne få fingrene fra, da den endelig kom til min lokale H&M
og så er 79.95 kr. jo ingenting!

Glæder mig til at vise alle tingene i brug!

The Fashionphile


Ingen kommentarer:

Send en kommentar